۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۵:۲۵

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اعلام کرد؛

امکان ذخیره ۶۰۰ هزار تن گندم و نهاده در زنجان

امکان ذخیره ۶۰۰ هزار تن گندم و نهاده در زنجان

زنجان-رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اظهار کرد: امروز با ظرفیت‌هایی که در سیلوهای استان داریم، قادر هستیم حدود ۶۰۰ هزار تن گندم و نهاده را در زنجان ذخیره کنیم.

جواد تاراسی در گفتگو با خبرنگار مهر، از تامین صد درصدی بذر گندم مورد نیاز استان برای کشت در سال زراعی امسال خبر داد و گفت: انتظار امروز ما از گندم‌کاران استان، تحویل گندم تولیدی خود به این سازمان است، این در حالی است که میزان گندم تولیدی استان در سال‌جاری حدود ۲۰۰ هزار تن بوده است.

وی با یادآوری اینکه خرید گندم از کشاورزان استان تا نیمه مهرماه امسال تداوم داشته و تا به امروز نیز میزان گندم خریداری شده از کشاورزان زنجان در حدود ۷۵ هزار تن بوده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم کشاورزان استان در موعد مقرر نسبت به تحویل گندم تولیدی خود به جهادکشاورزی استان اقدام کنند.

تارسی با اشاره به اینکه علاوه بر این، تامین گندم مصرفی خانوارهای زنجانی از دیگر اولویت‌های این سازمان به شمار می‌رود، عنوان کرد: همه تلاش ما این است که در مدت زمان باقی مانده بتوانیم گندم تولید شده را از کشاورزان استان خریداری کنیم.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه هیچ‌گونه گزارشی تا به امروز مبنی بر خروج غیرقانونی گندم از استان دریافت نشده است، بیان کرد: برای تحقق این امر نیاز مبرم به همکاری همه کشاورزان استان داریم.

کد خبر 5318277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha